💸 Mennyibe kerül a szállítás?
Semmi trükk, és nem kell hozzá számológép sem.
– FoxPost csomagautomatába történő szállítás esetén 1.390 Ft
– MPL csomagautomatába történő szállítás esetén 1.790 Ft
– MPL postán maradó és postapontra történő szállítás esetén 1.790 Ft
– MPL házhozszállítás esetén 2.790 Ft
– Levél (Emlékjegy vásárlása esetén) 250 Ft
– Személyes átvétel (E-mailben előre egyeztetett időpontban) Ingyenes
– Online átvétel (Digitális termékeknél) Ingyenes
(A pontos összeg a pénztárnál látszik, ne aggódj, nem fog meglepetés érni.)
🚚 Mikor kapom meg a csomagom?
Rendeléstől számítva általában 3-5 munkanap, de néha a futárok is leterheltek lehetnek. Ha 3-5 munkanapnál hosszabb szállítási időre lehet számítani, felvesszük veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén.
🔁 Visszaküldhetem, ha mégsem tetszik?
Igen, természetesen! Online vásárlás esetén 14 napon belül jogod van elállni a vásárlástól, akár indoklás nélkül is. Ez azt jelenti, hogy ha meggondoltad magad, nyugodtan visszaküldheted a terméket.
Fontos azonban, hogy a visszaküldött termék eredeti, sértetlen állapotban legyen – vagyis ne legyen használt, koszos, sérült, illetve hiányos.
A visszaküldés előtt kérünk, hogy jelezd nekünk e-mailben vagy a megadott telefonszámon keresztül, hogy szeretnél élni az elállási jogoddal. Ezután a terméket a megadott címre tudod visszaküldeni saját költségeden. Amint megérkezik hozzánk, és mindent rendben találunk, visszautaljuk az összeget.
💳 Milyen fizetési módokat fogadtok el?
– Banki átutalás, melynek során a megadott bankszámlára beérkező utalás után adjuk át a csomagot szállításra. Ingyenes
– OTP SimplePay rendszeren keresztül, vásárlást követően azonnal bankkártyával. Ingyenes
– PayPal rendszeren keresztül. Ingyenes
– Utánvétel: A csomagot kifizetheted utánvétellel is. Csomagautomatába történő csomagküldés esetén (FoxPost, GLS, MPL) kizárólag bankkártyával lehet fizetni. Személyes átvétel esetén a csomag átvételénél kizárólag készpénzzel lehet fizetni. Az utánvétel díja minden esetben 500 Ft.
📦 Honnan tudom, hogy leadtam a rendelést?
Amint megnyomod a "Megrendelem" gombot, egy visszaigazoló e-mail száguld hozzád. Ha nem érkezik meg pár percen belül, csekkold a Spam/Promóciók mappát, néha nem érzik magukat elég fontosnak és ott landolnak. Ha a rendeléstől számított 24 órán belül sem érkezik e-mail a visszaigazolásról, vedd fel velünk a kapcsolatot.
🚚🔧 Mi a teendőm, ha sérült csomagot kaptam?
Először is, elnézést kérünk a kellemetlenségért! Ha a csomagolás vagy maga a termék sérülten érkezett, kérünk, hogy minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot – lehetőleg a kézhezvételtől számított 1–2 munkanapon belül.
A gyors ügyintézés érdekében kérünk, hogy küldj nekünk egy rövid leírást a problémáról, valamint néhány fotót a sérült termékről és a csomagolásról is. Ezek alapján el tudjuk dönteni, hogy csere, javítás vagy visszatérítés a legjobb megoldás.
Mindent megteszünk, hogy a problémát gyorsan és rugalmasan rendezzük!
📞 Elérhetlek titeket, ha baj van?
Természetesen, és nem csak akkor ha baj van, hanem akkor is ha kérdésed van.
E-mail: ikarus.bpo569@gmail.com
Facebook: facebook.com/bpo569
Telefon: +36 70 360 7780
Telefonon a hívásokat hétfőtől péntekig 9:00 és 15:00 között tudjuk fogadni. Hétvégén és az említett időszakon kívül kérdéssel, panasszal, észrevételben e-mailben vehetitek fel a kapcsolatot velünk, melyen jellemzően 24 órán belül válszolunk időponttól függetlenül.